A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей №3 м. Хмільника Вінницької області

Психологія

Психолог під час роботи керуються наказом МОН України “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України” №509 від 22.05.2018 р.

Психологічна служба забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладів освіти. Метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

 

 

Ми, психологи, можемо створювати умови, а вже сам розвиток залежить і від самого учня, і від батьків, і від викладачів. Темпи розвитку дітей індивідуальні, і зміни можуть проявитися не відразу. І результати роботи психолога можуть бути відстроченими і часто стають помітними лише через якийсь час.

Шановні батьки, учні, педагоги! Якщо ви потребуєте психологічної підтримки, можливо звернутись до шкільного психолога у Viber або Telegram за номером +380979264057. Ви та ваші діти можуть спілкуватися зі мною за вашою потребою онлайн.

Для вирішення питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також  захисту прав та інтересів дитини звертатися до практичного психолога Горлач Алли Сенргіївни , каб. практичного психолога(1-й поверх )з 8:30 – 15:00

Фото без опису

У рамках зустрічі Ви можете отримати: консультацію, поради, діагностику.

Пріоритетні напрямки роботи практичного психолога :

  • соціально- психологічний супровід дітей пільгового контингенту.
  • співробітництво у формуванні позитивної мотивації навчання у дітей;
  • зниження емоційного напруження, тривожність;
  • узгодження дій батьків і психолога по адаптації дитини до школи, до нової соціальної ролі дітей-школярів;
  • попередження асоціальної поведінки дітей та підлітків.
  • сприяння створенню в ліцеї здорового соціально- психологічного клімату.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора